logo

Comisia Electorală Centrală a Republicii Moldova

4 concurenți electorali și 10 instituții mass-media au semnat Codul de conduită privind desfăşurarea şi reflectarea campaniei electorale la alegerile Parlamentului Republicii Moldova și referendumul republican consultativ din 24 februarie 2019


https://a.cec.md/ro/4-concurenti-electorali-si-10-institutii-media-au-semnat-2781_92362.html

CEC, 29.01.2019 – Pînă astăzi, 4 concurenți electorali și 10 instituții mass-media au semnat și s-au angajat să respecte Codul de conduită privind desfăşurarea şi reflectarea campaniei electorale la alegerile Parlamentului Republicii Moldova și referendumul republican consultativ din 24 februarie 2019.

CEC, 29.01.2019 – Pînă astăzi, 4 concurenți electorali și 10 instituții mass-media au semnat și s-au angajat să respecte Codul de conduită privind desfăşurarea şi reflectarea campaniei electorale la alegerile Parlamentului Republicii Moldova și referendumul republican consultativ din 24 februarie 2019.

 

Din partea concurenților electorali înregistrați în circumscripția națională, Codul a fost semnat de către:

  • Partidul Democrat din Moldova;
  • Partidul Politic “Partidul Socialiștilor din Republica Moldova”;
  • Blocul electoral „ACUM Platforma DA și PAS”; 
  • Partidul Politic „Șor”. 

Semnatari în rîndul instituțiilor mass-media:

  • Media Alternativa AO TV8;
  • Postul de televiziune Jurnal TV;
  • Postul de televiziune Pro TV;
  • Compania Teleradio Moldova;
  • Canal 2;
  • Canal 3;
  • Publika TV;
  • Prime TV;
  • NTV Moldova;
  • STS Domașnii.

Codul de conduită este o convenţie încheiată între concurenţii electorali şi reprezentanţii mass-media, care reglementează normele de conduită ale concurenților electorali/participanții la referendum şi reprezentanţii mass-media implicaţi în procesul desfăşurării şi reflectării campaniei electorale.