Nr. 2708 - cu privire la stabilirea locului și timpului recepționării documentelor pentru înregistrarea în calitate de participant la referendumul republican constituțional din 20 octombrie 2024

  • 16.08.2024
  • 546
  • 0

H O T Ă R Â R E

cu privire la stabilirea locului și timpului recepționării documentelor

pentru înregistrarea în calitate de participant la referendumul republican constituțional din 20 octombrie 2024

 

Prin Hotărârea Parlamentului Republicii Moldova nr. 121 din 16 mai 2024, a fost declarat, pentru data de 20 octombrie 2024, referendum republican constituțional.

În temeiul art. 32 alin. (1) 200 alin. (1)-(2) din Codul electoral nr. 325/2022 și în conformitate cu pct. 43 lit. m) și n) din Regulamentul de activitate al Comisiei Electorale Centrale, aprobat prin hotărârea Comisiei Electorale Centrale nr. 1098/2023, pct. 6 din Regulamentul privind particularitățile de înregistrare a participanților la referendum, aprobat prin hotărârea Comisiei Electorale Centrale nr. 1201/2023, Comisia Electorală Centrală hotărăște:

 

  1. Primirea documentelor pentru înregistrarea în calitate de participant la referendumul republican constituțional din 20 octombrie 2024 va avea loc în perioada 21 august – 20 septembrie 2024 inclusiv, la sediul Comisiei Electorale Centrale (adresă: mun. Chișinău, str. V. Alecsandri, nr. 119, biroul nr. 202), după următorul program:
  1. în zilele lucrătoare, de luni până vineri, între orele 9:00 – 16:00 (pauză de masă 12:00 – 13:00);
  2. în ziua de 20 septembrie 2024, între orele 09:00 – 17:00 (pauză de masă 12:00 – 13:00).
  1. Se constituie comisia de tragere la sorți în vederea stabilirii ordinii de primire a documentelor, în următoarea componență:
  1. Angelica CARAMAN - președinte;
  2. Tatiana BARBUROȘ - membru;
  3. Vadim FILIPOV - membru;
  4. Andrei GASIUC - membru;
  5. Cristina ANGHELI - membru;
  6. Dana MUNTEANU - membru supleant;
  7. Vasile POSTOLACHE  - membru supleant;
  8. Marian PUIU - membru supleant;
  9. Marcel CRISTEA - membru supleant.
  1. Comisiile de recepționare și verificare a documentelor depuse pentru înregistrarea participanților la referendumul republican constituțional din data de 20 octombrie 2024 vor fi constituite prin dispoziția președintelui Comisiei Electorale Centrale, din membri ai Comisiei Electorale Centrale și funcționari ai Aparatului Comisiei Electorale Centrale.
  2. Comisia de recepționare și verificare, în procesul de examinare a actelor prezentate, poate solicita de la solicitanți documente sau informații suplimentare necesare pentru emiterea actului administrativ solicitat, fiind stabilit pentru prezentarea acestora un termen rezonabil.
  3. Prezenta hotărâre intră în vigoare la data adoptării, se publică pe pagina web oficială a  Comisiei Electorale Centrale și poate fi contestată în decurs de 3 zile de la data adoptării, fără respectarea procedurii prealabile, la Curtea de Apel Chișinău (adresa: str. Teilor, nr. 4, mun. Chișinău).

 

Secretara

Comisiei Electorale Centrale                                                                     Dana MUNTEANU

                                          

Chișinău, 16 august 2024

Nr. 2708