Nr. 2640 - cu privire la stabilirea locului și timpului recepționării documentelor pentru înregistrarea blocurilor electorale la alegerile pentru funcția de Președinte al Republicii Moldova și a referendumului republican constituțional din 20 octombrie 2024

  • 19.07.2024
  • 739
  • 0
H O T Ă R Â R E
cu privire la stabilirea locului și timpului recepționării documentelor
pentru înregistrarea blocurilor electorale la alegerile pentru funcția de Președinte al Republicii Moldova și a referendumului republican constituțional din 20 octombrie 2024
 
Prin Hotărârile Parlamentului Republicii Moldova nr. 121 și 122 din 16 mai 2024 au fost stabilite alegerile pentru funcția de Președinte al Republicii Moldova și referendumul republican constituțional în data de 20 octombrie 2024.
În temeiul art. 32 alin. (1), 64 alin. (2) și 200 alin. (3) din Codul electoral nr. 325/2022, pct. 43 lit. m) și n) din Regulamentul de activitate a Comisiei Electorale Centrale, aprobată prin hotărârea Comisiei Electorale Centrale nr. 1098/2023, precum și în conformitate cu prevederile pct. 6 din Instrucțiunea cu privire la particularitățile constituirii și înregistrării blocurilor electorale, aprobată prin hotărârea Comisiei Electorale Centrale nr. 1131/2023, Comisia Electorală Centrală hotărăște:
 
  1. Primirea documentelor pentru înregistrarea blocurilor electorale în scopul desemnării candidaților la alegerile pentru funcția de Președinte al Republicii Moldova va avea loc în perioada 22 iulie – 25 august 2024 inclusiv, la sediul Comisiei Electorale Centrale, mun. Chișinău, str. V. Alecsandri, nr. 119, biroul nr. 202, după următorul program:
a) în zilele lucrătoare de luni până vineri, între orele 9:00 – 16:00 (pauză de masă 12:00 – 13:00);
b) în ziua de 25 august 2024, între orele 10:00 – 17:00 (pauză de masă 12:00 – 13:00).
 
  1. Documentele în vederea înregistrării blocurilor electorale pentru referendumul republican constituțional din 20 octombrie 2024 se vor depune de partidele politice la sediul Comisiei Electorale Centrale (aflat pe adresa: mun. Chișinău, str. V. Alecsandri, nr. 119, biroul nr. 202), începând cu 22 iulie 2024 și până la 14 septembrie 2024, după următorul program:
a) în zilele lucrătoare de luni până vineri, între orele 9:00 – 16:00 (pauză de masă 12:00 – 13:00);
b) în ziua de 14 septembrie 2024, între orele 10:00 – 17:00 (pauză de masă 12:00 – 13:00).
 
  1. Comisia de recepționare și verificare a documentelor prezentate pentru înregistrarea blocurilor electorale va fi constituită prin dispoziția președintelui Comisiei Electorale Centrale, din membri ai Comisiei Electorale Centrale și funcționari din Aparatul Comisiei Electorale Centrale.
  2. Prezenta hotărâre intră în vigoare la data adoptării, se publică pe pagina web oficială a  Comisiei Electorale Centrale și poate fi contestată în decurs de 3 zile de la data adoptării, fără respectarea procedurii prealabile, la Curtea de Apel Chișinău (adresa: str. Teilor, nr. 4, mun. Chișinău).
 
Președinta
Comisiei Electorale Centrale                                                                     Angelica CARAMAN
 
Chișinău, 19 iulie 2024
Nr. 2640